wtorek, 20 grudnia 2011

Dekoracje w ogrodzie - podpatrzone







(Ogrody Kapias, Goczałkowice)
Coraz więcej czasu i uwagi poświęcamy naszym ogrodom, pielęgnujemy je, upiększamy... I zaczynamy doceniać elementy dekoracyjne, które dodatkowo podnoszą walory ogrodu i potrafią uatrakcyjnić go również w okresie, kiedy roslinność odpoczywa. W tej chwili wybór w centrach ogrodniczych jest bardzo duży, można zakupić gotowy element  tzw. małej architektury  i ustawić go w ogrodzie. Ja zachęcam do kreatywności, do samodzielnego tworzenia takich nastrojowych detali, efekty mogą być rewelacyjne, a satysfakcja ogromna. Oczywiście należałoby dopasować styl dekoracji do ogólnego stylu panującego w ogrodzie, żeby wydobyć piękno całości, a nie zakłócać go. Poniżej przedstawiam kilka fotografii różnych detali, które widziałam podczas moich wycieczek. Mam nadzieję, że dla wielu będą one inspiracją:-)


(Ogrody Kapias, Goczałkowice)




(Ogrody Pisarzowice)

(Ogród Japoński, Jankowice)


(Ogrody Wilamowice)


(Ogród Parafialny Bujaków)


(własne)

1 komentarz:

  1. Ileż "gratów" można przerobić na cudeńko:))) Ten TV jest rewelacyjny, "programy" można w nim też zmieniać:)) Ja najpierw skusiłabym się na ten bicykl, z tymi starymi "kołami" wiążę nawet pewne plany, gł ze starociami. Niestety, ogrodu nie mam, mieliśmy dawno, poszedł pod "walec", teraz tam stoją bloki. Potem o drugim się myślało, myślało ..., bo praca, bo to i tamto. Korzystam jednak z uprzejmości znajomych, a mąż to nawet "dorywczo" kilku osobom pomaga w ogrodzie (architektura itd), bo ogród to jego hobby. Pozdrawiam serdecznie...

    OdpowiedzUsuń